Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 10:10:55 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>podejrzewam ze z braku software za kilka lat nie bedziesz mial innego
>wyjscia niz "gates/ocipus network computer". inne nie beda mialy
>homologacji, swiadrectwa o szczepieniu psa i kilku podobnych wiec nie
>bedziesz mogl ich uzywac.

Corel Office. na razie beta, ale juz dziala. napisany w.......
....... no kto zgadnie ? nikt ? no dobra mowie. w Java :)
jak na razie za szybko to nie dziala, ale szybciej niz na 486/25MHz
jesli jest uruchomione na P133. Teraz wystarczy czekac. ten corel office
daje sie uruchomic na OS/2 , i chyba na wszystkim na czym mozna posadzic
Java :) czyli linux tez :)))))))))))
Za szybko to nie chodzi, ale teraz mozemy spokojnie czekac na koprocesory
przystosowane do Java :)) na rozne rodzaje komputerow :))))
na kompilatory Java do binariow danego komputera, na szybkie
interpretery kodu posredniego itp/itd. to potezny gwozdz do trumny
w ktorej pochowamy necrosoft :))

>a software? a po coz mi os/2 jesli moge sobie pod nim conajwyzej pasjansa
>postawic? :)

jestes tego pewien ? zdaje sie ze mozna. jestes zacofany w tej kwestii :)))

>karpio
>
>ps. nie podejmuje sie mowic czegokolwiek na przyszlosc. niczego sie nie
>da przewidziec. mozna jedynie powiedziec co teraz jest w miare rozwojowe
>i nowoczesne. za 2-3 lata ktos pewnie powie ze to gowno. i co ciekawe -
>bedzie mial racje.

Da sie przewidziec to, ze Java staje sie coraz bardziej popularna.
Pewnie necrosoft znowu zacznie modzic, i zrobi cos co bedzie niecalkiem
zgodne z Java. Ale ten numer moze juz mu sie nie udac, choc musze
przyznac ze ciagle zmiany specyfikacji win32s wyszly mu na zdrowie.
przez te numery udalo im sie sprawic ze reszta swiata byla niekompatybilna,
mimo ze sie bardzo ta reszta starala. to jeden z nieczystych chwytow,
ale jakze czesto stosowany przez necrosoft.