Re: Warez

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 18:29:31 MET

DA_none wrote:

> jak nie wiesz napewno to sie nie wypowiadaj
A dlaczego nie, nie pozwolisz mi ?
To, ze gieldowe CDki zawieraja wirusy to wiem - slyszalem od ich
wlascicieli, tak jak i to ze czesc programow sie nie instaluje, bo pirat
cos namieszal/zapomnial przy wypalaniu plytki.
MOIM ZDANIEM w internecie - u piratow tez PEWNIE sa wirusy, a
przynajmniej nie mam pewnosci, czy ich tam nie ma.

> to samo co w gorze ja slyszlem ze w suwalskim padal grad wiekosci
> kurzych jaj tak ludzie powiadali
> co to plyt to sie zgadza nawet te servery strasznie sie nie ukrywaja
> mozan je bez problemu znalezc
> z ta ruznica ze dzwiek tam jest pakowany a wlasciwie optymalizowany
> okolo 10 razy co daje plyta cd=60 MB z jakoscia dla normalnego czlowieka
> nie rozruznialna od orginalu polecam ...
Jesli chodzi o jakosc, nie wypowiadam sie - chodzi mi o ROZMIAR.
Sciagniecie do domu 60MB placac za telefon to lekka rozrzutnosc. Nie
wiem czy wychodzi to taniej niz plyta, ale plyte po kupieniu MASZ, a po
sciagnieciu owych 60 MB nie wsadzisz ich do CDplayera, chyba ze wydasz
kolejne 25-35 zl na CD-R. Wspolczuje szczerze, wole zarobic na oryginal,
albo poszukac u ruskich (maja piraty po jakies 15 zl).

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl