Re: Systemy a szybkosc odczytu CD-ROMu

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 08:56:22 MET

On 23 Jan 1997 13:15:35 +0100, murawski_at_torun.pdi.net (Maciej
Murawski) wrote:

>Rozumiem ze niektorzy nie maja co robic z czasem,
>ale gdy sie zadaje pytanie to nie po to aby pogadac o d... Maryny
>tylko po to aby dostac konkretna odpowiedz od kogosc
>kto uporal sie juz z takim problemem, a Twoja odpowiedziadzia
>to nawet nie mozna sobie tylka podetrzec bo nie na papierze !!!
Proponuje wydruk - drukowalem juz na srajtasmie na HPDJ850C
NAPRAWDE!
Tylko uwaga z kolorami - zostaja... no wiadomo gdzie.

> MM

Szkoda, MM, ze byles pierwszy... to byl kolejny posting Pana Halasy,
po ktorym zapienilem. Nic mnie bardziej nie wkurza, jak takie maile.
Wiekszosc swiezych surferow korzystajac z news ma opory przed
wyslaniem pierwszych postingow, a szczegolnie wtedy, kiedy
maja jakis problem: wstyd, niepewnosc siebie itp.
Ja sam przy pierwszym pytaniu czulem sie jak palant, ktory
przyznaje sie do niewiedzy, zreszta pytanie na liste puszczam
dopiero jak nie znajde rozwiazania w algorytmie:
Zosia Samosia - Koledzy - Litertura - BBS - WWW itp.,
poniewaz staram sie szanowac cudzy czas.
Takie typowo menelskie postingi cechuja niektorych
guru, a strasznie wkurzaja zwlaszcza zrozpaczonych
uzytkownikow, ktorzy liste traktuja jako ostatnia szanse...
Sam dostalem kiedys taki od Pana MN, ale kiedy
wywnetrzylem mu sie z moich odczuc na ten temat,
przyznal mi racje i dal konkretna odpowiedz.

Zauwazcie, ze nie zwracam uwagi na relacje unixowcy - NTowcy
- Windziarze - DOSowcy - PASCALowcy - KARTODZIURKAROWCY
- OS_at_owcy i inne owce - nie ma to nic do rzeczy.

Natomiast uwazam, ze podpis w stylu Network Administrator
zobowiazuje - przeciez wbrew pozorom jest to zawod, w ktorym
pracuje sie z ludzmi - niezaleznie od poziomu upierdliwosci userow
uwazam, ze admina w temacie pomocy innym powinno obowiazywac
cos w rodzaju przysiegi Hipokratesa.

Inna sprawa, ze wydaje mi sie, iz tego typu odpowiedzi nie wysyla
nikt, kto ma polaczenie dial-up: koszty wymuszja myslenie...

Wojciech Milc
wmilc_at_poczta.com