Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 00:13:28 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> pisze:

> podejrzewam ze z braku software za kilka lat nie bedziesz mial innego
> wyjscia niz "gates/ocipus network computer". inne nie beda mialy
> homologacji, swiadrectwa o szczepieniu psa i kilku podobnych wiec nie
> bedziesz mogl ich uzywac.

> a software? a po coz mi os/2 jesli moge sobie pod nim conajwyzej pasjansa
> postawic? :)
[...]
> karpio

> ps. nie podejmuje sie mowic czegokolwiek na przyszlosc. niczego sie nie
> da przewidziec. mozna jedynie powiedziec co teraz jest w miare rozwojowe
> i nowoczesne. za 2-3 lata ktos pewnie powie ze to gowno. i co ciekawe -
> bedzie mial racje.
Przeczytaj po kolei to co napisałeś. NAjpierw prorokujesz, a później piszesz,
że nie podejmujesz się prorokowania. Mam tylko nadzieję, że się mylisz...
i że za 2-3 lata ludzie wreszcie powiedzą (bez hipokryzji), że produkty
M$ to gówno.
Jeśli ja miałbym coś przewidywać, to raczej stawiałbym na rozwój
oprogramowania wieloplatformowego (czego najlepszym przykładem Corel
Office for Java).

--
Stefan - Tomasz Stafiński
Politechnika Lubelska