Re: Jaki modem wybrac

Autor: --MARKK R US-- (MarkkRUs_at_usa.net)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 21:56:50 MET

On Sun, 26 Jan 1997 13:05:05 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl
(Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Niedawno w okolicy padly po roku pracy dwa wewnetrzne Zloomy 14.4.
>Czyli jezeli nawet chodzi, to nie zawsze dlugo :-)

Bardzo nieczesto zdarza sie aby modem "padl" sobie bez przyczyny
z zewnatrz. Bez wzgledu czy jest to modem znanej firmy czy nie i
pomimo ze niektore byly trudniejsze do skonfigurowania to nigdy
nie zdarzylo mi sie aby modem padl. Jedyny przypadek jaki mi sie
zdarzyl to kilka lat temu w czasie huraganu linia telefoniczna
zostala bezposrednio uderzona przez piorun w poblizu budynku
niszczac kilka zwyklych telefonow i modem wewnetrzny (reszta
komputera ocalala). W innym przypadku jezeli modem pracuje
poprzez kilka pierwszych dni to najprawdopodobniej bedzie
pracowac dluzej niz jest on przydatny.

--
  Mark