Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 05:42:52 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote in article
<50EA3184037_at_golem.umcs.lublin.pl>...

Chlopcy zaprojektowali go jako konkurencje dla Wang ktory posiadal 99%
rynku.
I zrobili to swietnie. Dowod?
A slyszales o WANG?
(chyba jakies karty video robia jeszcze a kiedys byli monopolista)