Re: Optimus is the best :-)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 16:29:03 MET

No wiesz, cena tez sie liczy do kategorii "lepszy". W kategorii
cenowej tridenta potrafie wymienic wieksze g*** - oak np.
Trident oprocz tego ze byl wolny nie sprawial klopotow - i za to go
cenie. No i od poczatku mial programy pozwalajace go dopasowac do
monitora.

P.S. byly tez tridenty 'High color'.

bez problemow,

Zalezy jeszcze z jakim programem. Do typowych CAD sie przydaje. Np w
Corelu wybitnie mi za duza szybkosc przeszkadza. Nie jestem w stanie
zaznaczyc fragmentu rysunku ktory wychodzi poza ekran - bo
natychmiastowo przesuwam sie o kilka ekranow dalej. A chcialbym o
pol...

Word jest na tyle dobrze zrobiony, ze mu wolna karta nie przeszkadza
specjalnie. Ale z 300 stronami to Word bedzie tak wolny, ze mnie sie
wymiotowac. I to niezaleznie od karty.

Mnie tam raczej nie przeszkadza, poki czas rysowania ekranu nie
przekracza pol sekundy. Za to klne strasznie jak musze myszka trafic w
cos co mi zawsze ucieka...

J.