WWW na Netscape i IE - dlaczego sie czasami wyburacza ?

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Sun 26 Jan 1997 - 10:06:39 MET

On 1997-01-25 Grego said:

>Pakiety po prostu "umieraja" (kazdy z nich ma w momencie startu
>zakodowany czas zycia - to zabezpiecza przed zapchaniem sieci

Czy to tym mozna wytlumaczyc fakt
nastepujacy:?
probowalem sciagnac Pegasus Mail,
server podal dlugosc pliku *.zip ok.800kB
do mnie dotarlo 150kB i informacja
od servera o zakonczeniu transferu.
Moje oprogramowanie zamknelo zbior
(po jakims czasie) i zakonczylo
polaczenie. Zbior byl mocno niekompletmy
i oczywiscie nie dal sie rozpakowac.
Nie zdarzylo mi sie to tylko raz i tylko
z tego servera bowiem jak sciagalem z USA
Packet drivery to tez kilka razy "zabraklo"
"ostatnich" kilku kB i zbior nadawal sie
do smieci. Zdarzylo mi sie to przy sciaganiu
programem Nettamer i Minuet.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;34;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive