Re: free.polbox

Autor: Adam Giziewicz (adamg_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 12:36:05 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<32f02527.1660437_at_news.icm.edu.pl>...

--

Jeżeli uważasz że ogonki są problemem który dyskredytuje użytkownika grupy
to faktycznie TY masz poważny problem , czy Ty umiałeś bezbłędnie
obsługiwać wszyskie programy od razu ? Zresztą nie tylko programy ,
człowiek niestety musi się wszystkiego nauczyć , Czy nauczycielka w
podstawówce mówiła Ci że coś z Tobą nie tak i tylko zakłócasz jej mniemanie
osobie ponieważ przebywasz w jej otoczeniu ,a czytać i pisać dobrze nie
potrafisz - (chyba nie ).Obsługi programów pocztowych też trzeba się
nauczyć , a wszystkiego najlepiej się uczyć w praktyce (nawet prowadzenia
saochodu).Bez urazy , ale Twoje stanowisko świdczy zarozumialstwie i
zadufaniu w sobie .OK! jeżeli coś będziesz mi tłumaczył i bez efektu więc
stwierdzisz "Ale z niego tuman" , ale wydawanie tej opini z góry jest
trochę nie wporządku.
          Najlepszego ! :-)
--
Adam Giziewicz