Re: free.polbox

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 18:53:24 MET

Dnia 25 Jan 97 Adam Giziewicz napisal(a)...

> JeZeli uwaZasz Ze ogonki s- problemem ktˇry dyskredytuje uZytkownika grupy

A i owszem, dyskredytuje, gdyż świadczy o niechlujstwie danego użytkownika i
braku wyobraźni - ciekaw jestem, czy wiesz, jak fajnie wygląda (i jak miło się
czyta) niepoprawnie przekodowany list. Widząc takie coś odchodzi w ogóle ochota
na czytanie.

> to faktycznie TY masz powaZny problem , czy Ty umia-e bezb-ŕdnie
> obs-ugiwaŠ wszyskie programy od razu ? Zreszt- nie tylko programy ,

Nie, ale temu służy m.in. instrukcja, help itp. A jeśli coś nie jest opisane,
to wypada zapytać, jak to się robi, a nie wyjeżdżać od razu z takim wykładem.

> cz-owiek niestety musi siŕ wszystkiego nauczyŠ , Czy nauczycielka w

I musi CHCIEĆ się nauczyć.
Prowadzenia samochodu człowiek najpierw uczy się pod okiem instruktora (a
przynajmniej powinien). Obsługi programów też łatwiej jest się uczyć z czyjąś
pomocą.
A co do nauczycielek w podstawówce, to za niepoprawne pisanie obrywało
się dwóję (teraz pałę) natychmiast.

I starczy tego, bo to nie do końca tematyka PECETa. A jeśli ktoś odczuwa
niepohamowaną chęć dalszej dyskusji ze mną na ten temat, to proszę słać listy
pod adres pingling_at_ia.pw.edu.pl.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html