Re: Magazyn Chip i wyszukiwarka NEToskop.

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 22:50:39 MET

24 Jan 1997 16:08:43 GMT, rolski_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Michal
Rolski) napisał(a):

>Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
>
>: >
>: >Rzeczywiscie ostatnio mielismy maly problem z dodawaniem urli.
>
>: No dobrze, zostalem znaleziony. I co? Cala informacja z <META> zostala
>: kompletnie zignorowana. Nie weszlo ami "description", ani "keywords".

A jakie zach. roboty to akceptuja...

>Nie za bardzo rozumiem, czy to jest jakies prawo, ktore wszystkim
>robotom internetowym nakazuje sie stosowac do zczytywania "met"

Czy to znaczy, ze normalnie META nie jest zczytywane? To co - ja mam
to recznie wpisywac?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --