Re: Polbox Again ! [bylo Re: Warez]

Autor: Bojanowski Lukasz (bojanowski_at_softlab.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:27:40 MET

W artykule <32E947B3.61CB_at_pbg.pl>, ditrskor_at_pbg.pl pisze...

>nixa...

Po pierwsze : Dlaczego niektorzy ujadaja na to ze ktos czegos nie wie?
Jak sie komus nie podoba pytanie to niech ominie list i czyta sobie
inne. Przeciez oczywiste jest, ze nikt siadajac przy komputerze czy to
pierwszy czy setny raz nie wie wszystkiego o internecie, bo przeciez
jest to temat ogromny i nie tak latwo sie w nim zoorientowac. Wypadalo
by pomoc takiej osobie, a nie puszyc sie i smiac. Napewno takich
'geniuszy' mozna zagiac pytajac o cos tam... Wiec jak takie pytanie
smieszy jednego czy drugiego to niech peknie ze smiechu i da sobie
spokoj z wysylaniem odpowiedzi.

Po drugie : Widac, ze niektorzy by chcieli zeby dostep do internetu
mieli tylko 'wybrani'. Gowno!. Internet powinien byc dla wszystkich. A
polbox wlasnie ten cel przybliza i chwala mu za to!

                        Pissed Bojan (szczatki kultury :) )