Re: free.polbox

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:36:00 MET

Adam Giziewicz <adamg_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0a18$bcfe3340$4491ccc2_at_ppp>...
> Zauważyłem że ludziem posiadający "normalne" konta u dostawców uważają
> użutkowników free.polbox jako drugą kategorię użytkowników
> grup.Wytłumaczcie mi dlaczego ?!!!(Nie widzę w niczym ich wyższości , a
> takie zachowanie świadczy o tym wręcz przeciwnie) Przcież większość z
nich
> korzysta z internetu w pracy więc w zasadzie nie są to ich konta.
> --
> Adam Giziewicz
> adamg_at_free.polbox.pl
> Częstochowa
> Poland

Po pierwsze, wykupilem prywatne konto, za ktore place z wlasnej kasy. Po
drugie, coraz czesciej laduja mi sie postingi gosci z free.polbox.pl
skladajace sie z tekstow "eee", "sprzedam cos", itp (nie wspominajac tych
bardziej ordynarnych). Po trzecie, ci ludzie majac jakikolwiek problem ze
swoim kontem nie kontaktuje sie z web-adminem, a wysyla na rozne grupy
setki wiadomosci typu "polbox mi nie dziala" itp. Takiego zachowania prawie
nie widac u posiadaczy platnych kont.

Pozdrawiam,