Re: Polbox Again ! [bylo Re: Warez]

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 00:37:23 MET

Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Ludzie, zwiazcie mnie bo zaczne gryzc !!!
> Od dzisiaj zakladam filtrowanie poczty...
> Wszystko co przyjdzie z free.polbox.pl
> bedzie wysylane do lamer_at_blackhole.com :-))

Teraz to juz w ogole nie rozumiem nagonki na free...
Przeciez ten facet, co to pisal (Bojanowski Lukasz) ma konto z uniwerku
!
Jestem w stanie zrozumiec (chociaz nie zaakceptowac) segregacje
adresowa, ale to akurat nie byl czarnuch (czyt. free) !
O co tu chodzi ? Ktos zadal glupie pytanie, kogos innego wyzywaja od
lamerow (fakt, ze z tym identd mnie rozczulil :) .
Moze trzeba zorganizowac wirtualne pojedynki i walki gladiatorow, to sie
troche uspokoi ???

Pozdrawiam trzezwo myslacych.
Nie zaczne gryzc, zbyt daleko zaszedlem w ewolucji.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl