Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:35:50 MET

Tomek Latko <tomek_at_kamsoft.com.pl> napisał(a) w artykule
<32E89F85.5AE0_at_kamsoft.com.pl>...
> Dokladnie chodzi o modem/fax/voice/internal
> Zoltrix 33600
> Chcialbym go kupic i szukam opini na jego temat
> Jest dosc tani (410 brutto to podejrzana cena)
>
> Z gory dziekuje

Ja uzywam Zoltrixa od listopada i jestem naprawde zadowolony. A zaplacilem
za niego tylko 360 zlociszy (w Warszawie, w firmie). Jedyny problem
wystepuje z odbieraniem faksow przy uzyciu dolaczanego pakietu BitWare.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl