Re: Jaka karta dzwiekowa (do zast. profesjonalnych)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 05:01:53 MET

Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl> wrote in article
<32e743cc.773948_at_news.icm.edu.pl>...

> [...]
> Co z tymi wyjsciami - sa w takich kartach takie wyjscia czy nie?

> Chodzi mi (wlasciwie nie mi, ale koledze) o karte w granicach do 1500
> PLN
> Nie chce szukac po sieci, bo wazna jest dostepnosc w Polsce.
> Ile kosztuje ten RAP-10? Gdzie go mozna obejrzec?
>
> Klega kupil sobie KORG 01 W, wiec skoro sie wykaszlal/ na taka
> klawiature, to nie dziwie mu sie, ze nie chce slyszec o tandemie
> SB/GUS

Jesli kolega kupil sobie klawiature do sie dowiedz do czego on chce
wykorzystywac karte dzwiekowa..
Jesli do montazu (hard disc recording) to polecam RAP-10 albo wyzej.
Jesli do MIDI i juz ma synth a potrzebuje sequencera to jest do tego bardzo
dobra karta potrafiaca sie zaopiekowac synchronizacja MIDI a nie bedaca
samplerem ani synth bo to juz masz.

Jak widzisz musisz wiedziec co chcesz a ta krata robic.

Obejrzyj katalog Rolanda na www.roland.com\

Pozdrawia S.D.                             Poczta: nyce_guy_at_irc.pl

        Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
  Zobacz: http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
    The Surgeon General has determined that reading signatures
                 may cause serious health problems.
    DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!