Re: Jaka karta dzwiekowa (do zast. profesjonalnych)

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 12:05:32 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Arkadiusz Wojcik <elektron_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
><5c5f7j$iof_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
[...]
Co z tymi wyjsciami - sa w takich kartach takie wyjscia czy nie?
>zajrzyj na strone
>>

>Zadna z kart ani SB ani GUS nie jest nawet karta pol-profesjonalna.
Chodzi mi (wlasciwie nie mi, ale koledze) o karte w granicach do 1500
PLN
>Jesli do polprofesjonalengo/profesjonalnego edytowania dzwieku czy hard
>drive recording to polecam nie drogi RAP-10 Rolanda.
Nie chce szukac po sieci, bo wazna jest dostepnosc w Polsce.
Ile kosztuje ten RAP-10? Gdzie go mozna obejrzec?

Klega kupil sobie KORG 01 W, wiec skoro sie wykaszlal/ na taka
klawiature, to nie dziwie mu sie, ze nie chce slyszec o tandemie
SB/GUS

pozdrawiam, Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>