Re: Jaka karta dzwiekowa (do zast. profesjonalnych)

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 08:38:41 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl> wrote in article

KORG 01 W to profesjonalny _syntezator_, nie tylko sama klawiatura :))
Tak sobie tylko powiedzialem "klawiatura"
>Jesli kolega kupil sobie klawiature do sie dowiedz do czego on chce
>wykorzystywac karte dzwiekowa..
Siegnijmy do poczatku...

Pytanie pierwsze: jaka karta umozliwia profesjonalny sampling
porównywalny z samplerami stajonarnymi. Jesli tak, to gdzie i za ile
mozna ja kupic. ..... <- o to pytalem sie w pierwszym postingu!!!!
Pytanie drugie: czy jest karta z wyjsciem cyfrowym (coaxialnym lub
optycznym).
>Jesli do montazu (hard disc recording) to polecam RAP-10 albo wyzej.
>Jesli do MIDI i juz ma synth a potrzebuje sequencera to jest do tego bardzo
>dobra karta potrafiaca sie zaopiekowac synchronizacja MIDI a nie bedaca
>samplerem ani synth bo to juz masz.
>
>Jak widzisz musisz wiedziec co chcesz a ta krata robic.
Karta przede wszystkim do samplingu, ale rowniez jako sequencer.
Brzmienia sa w syntezatorze!!

pozdrawiam, Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>