Re: DriveSpace3

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 14:11:05 MET

Thu, 23 Jan 1997 11:23:18 +0100, Andrzej Olaczek
<andol_at_zr.ita.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>Jakim cudem ??? Ano takim, ze mam zainstalowanych tyle urzadzen i -
>przede wszystkim - sterownikow, ze cala pamiec gorna jest zajeta.
>QEMM nic nie daje w moim przypadku - niestety.

Na pewno cos by pomogl. Ja mam 180kB upper i wystarcza, ale wystarczy
jeden sterownik wiecej... (SCSI, skaner).

>Bez DriveSpace'a tez mam
>ponad 640 000 b wolnej pamieci. Ale sterownik do tego skurczybyka
>zajmuje ponad 60 kB !!!

No, niecale :) Zreszta sam sterownik zajmuje 43kB, 11kB to jego strefa
danych. Ale zawsze mozna uzyc jeszcze DS3 - jego sterownik zajmuje 2
razy wiecej :).

>Nie wiadomo dlaczego Win95 domyslnie stara sie
>takze uszczesliwic nas , biednych DriveSpace'owcow , sterownikiem
>DblSpace'a, ktory tez swoje zajmuje ...

??? Do pamieci ladowany jest tylko jeden sterownik, ten od
DriveSpace'a. A ze sie nazywa dblspace.*...