Re: Warez

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 23:21:16 MET

Wojciech Galazka wrote:

> Chyba trzeba bedzie odpisywac 'free.polbox sucks' :(
> ---
> Wojciech Galazka
> Computer Security Advisor
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A to jest darmowy advice ?
Ja tez slyszalem o WAREZie, widzialem jakies linki, ale poza crackami
nic nie znalazlem.

BTW: czy cracki sa nielegalne ?
Przeciez to tylko darmowe oprogramowanie.
Dopiero UZYCIE cracka w stosunku do licencjonowanego programu jest
czynem bezwzglednie nielegalnym. Rozpowszechnianie informacji, jak to
zrobić, podanie algrytmu generujacego numery M$-CD nie jest w/g mnie
przestepstwem. To tylko pokazanie, ze krol jest nagi.
Co na to inni ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl