Re: DriveSpace3

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 11:23:18 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Jakim cudem? Rowniez uzywam DS i w DOS-ie mam ok. 642 000 bajtow
> wolne. A sterownikow tez troche mam.
>
> PS. QEMM installed, ale bez niego tez powinno sie dac ustawic >600kB.
>
> Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
> WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
> -- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --

Jakim cudem ??? Ano takim, ze mam zainstalowanych tyle urzadzen i -
przede wszystkim - sterownikow, ze cala pamiec gorna jest zajeta.
QEMM nic nie daje w moim przypadku - niestety. Bez DriveSpace'a tez mam
ponad 640 000 b wolnej pamieci. Ale sterownik do tego skurczybyka
zajmuje ponad 60 kB !!! Nie wiadomo dlaczego Win95 domyslnie stara sie
takze uszczesliwic nas , biednych DriveSpace'owcow , sterownikiem
DblSpace'a, ktory tez swoje zajmuje ... Ale o tym pisalem poprzednio.

--