Re: Jaki modem wybrac

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 13:29:43 MET

In pl.comp.pecet Pawel Paroń <pawelp_at_rodan.pl> wrote:
: Sportster moze i jest super, ale jak sa super linie telefoniczne. U mnie
: zawiodl totalnie, ciagle renegocjuje polaczenie, zrywa, na ekranie kupa
: smieci. Zoom 28.8 nie sprawial zadnych problemow na tym samym kablu.

Mnie co prawda tez raz USR sprawial klopoty wieksze niz Zlomtrix,
ale w to ze po tej samej linii Zloom chodzi bez problemow, a USR nie
to nie uwierze. Czy przypadkiem z drugiej strony nie bylo Zooma z
tej samej, tak samo skopanej partii?

Chyba ze miales uszkodzonego USR, no coz - pewnie sie zdarza, ale
w klasie Zloom, Zlomtrix, Amagic, itp. to uszkodzona jest co druga partia.

J.