Re: Jaki modem wybrac

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 13:36:46 MET

In pl.comp.pecet Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: A ja sie peniw bede musial popalic zeby mi ktos uwierzyl ze modem sportster
: pnp 33.6 in wklada sie do kompa restartuje wybiera plik inf z dyskietki
: (ten z win95 nie ma 33.6) i tyle.......
: Wszyscy mnie, nowicjusza, straszyli instalacja zwlaszcza ze to bylo na
: poczatku zabawy w win95 czyli kazdy pamietal koszmar klotliwych IRQ z win
: 3.xx. A gosc z USR powiedzial mi prostu; wyjmij jumpery (sa! dla tych
: ktoryz moga ich potzrebowac sa jumpery na plytce modemu, to jest dopeiro
: dobry pomysl!!!- pnp plus manual) i wloz w wolne gniazdo.

No coz - jak sie ma JEDEN modem, do tego pewnie jakis SB PnP, do tego
koniecznie W95 to moze i tak milo dziala.

A jak sie w komputerze ma dwa modemy, dwie karty sieciowe, programator
epromow, Windows ... NT, albo inny system, przenosi tego nooteboka/sam
dysk pomiedzy domem a praca, etc... To sie klnie PnP w zywy kamien..

J.