Re: Jaki modem wybrac

Autor: Pawel Paron (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 19:32:55 MET

Jarek Lis wrote:

> Mnie co prawda tez raz USR sprawial klopoty wieksze niz Zlomtrix,
> ale w to ze po tej samej linii Zloom chodzi bez problemow, a USR nie
> to nie uwierze. Czy przypadkiem z drugiej strony nie bylo Zooma z
> tej samej, tak samo skopanej partii?
>
> Chyba ze miales uszkodzonego USR, no coz - pewnie sie zdarza, ale
> w klasie Zloom, Zlomtrix, Amagic, itp. to uszkodzona jest co druga partia.
>
> J.
Z drugiej strony rzeczywiscie Zlomtrix 14.4, daleko (90km), a po drodze
centrala niejakiego pana Strougera (czy jak go sie tam pisze).

A tak przy okazji, to czemu na owym Zlomtrixie 14.4 nie udalo mi sie nigdy
zobaczyc wiecej niz 9600? Zeby nie wiem jak ladnie sie polaczyl, w srodku nocy
(jak pajaki na centrali juz spia, monterzy z tepeesa dawno zapici na umor,
wiatr kablami nie targa ani nikt ich wlasnie nie tnie i na zlom nie wiezie)?
Moze to "bis" przy V.32 to jakas literowka?

Pawel