Re: W95 przeprogramowuje BIOS'a

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 14:32:44 MET

On 23 Jan 97 at 12:55, Waldemar Sadkowski wrote:
> [...]
[...]
> W95 "dlubie" we FLASH-ROMie i to tak skutecznie, ze zmienia akurat
> funkcje, do ktorej nie ma dostepu przez opcje udostepnione w SETUPIE.
    dlaczego sie uparles, ze we flash ROMie?

> Zas co do "stwierdzen jak z magla", to radze zrobic eksperyment:
> zainstaluj W95 z plyta ISA i NIE ODINSTALOWUJAC W95 ani NIE ZMIENIAJAC
> TYPU KARTY NA NIC W RODZAJU Standardowa VGA wloz do komputera karte PCI.
> Milego sluchania serii "bipow"!

   A ja radze taki eksperyment po zmianie flasha na EEPROM. Taki efekt
mozna uzyskac tylko na niektorych plytach i to niezaleznie ot tego czy
maja EEPROMy czy flash ROMy. Myslisz, ze W'95 przeprogramuje EEPROM?
;-)
                                   Pozdrowienia, Adam

PS.
Co prawda, ja tez nie robilem wielu eksperymentow, ale do wylaczenia
rozpoznawania karty graficznej PCI nie bylo nam potrzebne W95,
wystarczyly nasze wlasne bledy programowe przy grzebaniu w CMOSie.