Re: Jaka karta dzwiekowa (do zast. profesjonalnych)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 02:50:04 MET

Arkadiusz Wojcik <elektron_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<5c5f7j$iof_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl) wrote:
> : Mam pytanie do osob w miare profesjonalnie zajmujacych sie muzyka.
> : Pytanie pierwsze: jaka karta umozliwia profesjonalny sampling
> : porównywalny z samplerami stajonarnymi. Jesli tak, to gdzie i za ile
> : mozna ja kupic.
> : Pytanie drugie: czy jest karta z wyjsciem cyfrowym (coaxialnym lub
> : optycznym).
> : Posiadaczy SB i GUS prosze o niewypowiadanie sie w tym temacie. Tyle
> :
> SB AWE 32 wcale nie jest taki zly. A jak Ci nie odpowiada to sobie
> [...]
Zadna z kart ani SB ani GUS nie jest nawet karta pol-profesjonalna.
Sa karty profesjonalne o cenach podobnych do profesjonalnych kart video.
Czy o takie chodzilo?
Jesli do polprofesjonalengo/profesjonalnego edytowania dzwieku czy hard
drive recording to polecam nie drogi RAP-10 Rolanda.