Re: Bubble printer

Autor: SZTAJMES (Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 01:49:44 MET

Wojtek Kuran wrote:

> Czy ktos z obecnych oterl sie moze o drukarenke bubble printer Cannona?
> Chcialbym ja nabyc do zastosowan domowych.
> Bardzo prosze o opinie o niej.

Nie polecam.Duza awaryjnosc ( patrz Canon 210),mala wydajnosc, srednia
jakosc.
Polecam Epson, w granicach rozsadku ( cena ) Epson Stylus
500.Zdecydowanie lepsza ( najlepsza moim zdaniem na rynku wsrod drukarek
w podobnej cenie ) Epson Stylus Pro.
U mnie Epson Stylus Color ( pierwsza wersja 720x720) pracuje niezawodnie
od 2 lat, katowana niemilosiernie przez moje dzieciaki ;-)
I tym milym
SZTAJMES