Re: Jaki modem wybrac

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 02:38:13 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5c5k2o$kdu$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> In pl.comp.pecet Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
> : Huh???? Sportster to jest _idealny_ modem. Mam taki, Internal 28800,
> : uzywalem kilku External, rowno _zadnych_ problemow.
> : Problemy z instalacja???? Modem sie instaluje przez wetkniecie wtyczki
> : (Ext.) badz odkrecenie sledzia, wsadzenie plytki i wetkanie wtyczki
> : (Int.). Gdzie tu miejsce na problem z instalacja?
>
> Albo masz konflikt przerwan ..... albo masz modem PnP i wtedy dopiero
masz
> konflikt...

A ja sie peniw bede musial popalic zeby mi ktos uwierzyl ze modem sportster
pnp 33.6 in wklada sie do kompa restartuje wybiera plik inf z dyskietki
(ten z win95 nie ma 33.6) i tyle.......
Wszyscy mnie, nowicjusza, straszyli instalacja zwlaszcza ze to bylo na
poczatku zabawy w win95 czyli kazdy pamietal koszmar klotliwych IRQ z win
3.xx. A gosc z USR powiedzial mi prostu; wyjmij jumpery (sa! dla tych
ktoryz moga ich potzrebowac sa jumpery na plytce modemu, to jest dopeiro
dobry pomysl!!!- pnp plus manual) i wloz w wolne gniazdo.
I..... chodzi do dzis. Jedynie zaluje ze nie kupilem Couriera z flash-romem