Re: Oplata ze serwis gwarancyjny

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 15:06:06 MET


On Tue, 21 Jan 1997 12:15:17 +0100, Waldemar Sadkowski wrote:

>Przed oddaniem plyty do serwisu pytalem, czy istnieje prosty sposob na
>usuniecie takiego problemu i uslyszalem: "Prosze przyniesc zobaczymy."
>
>4.
>Ten serwis juz wielokrotnie mial do czynienia z tego typu probleme wiec na
>pewno znal odpowiedz na moje pytanie jszcze zanim zanioslem do nich
>sprzet.
>
>5.
>Dowiedzialem sie tez, ze klient kupujacy czesc komputerowa jest
>zobowiazany stwierdzic, czy ona jest zepsuta zepsula, czy nie. Jesli
>serwis stwierdzi, ze nie, to pobiera oplate za usluge.
>
>
>Chetnie uslysze niezangazowane opinie o opisanym przypadku.

Przeslac rachunek do necrosoftu.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:52:40 MET DST