Re: $wc

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 13:01:54 MET

Adam E. Patkowski <sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl> pisze:

> To jest roboczy katalog do obslugi wyswietlania zawartosci plikow
> skompresowanych.
> Jesli w environment zdefiniujesz poprawnie zmienna TEMP
> (w autoexecu, SETem) to ten katalog powinien pojawiac sie w katalogu
> wskazanym zmienna TEMP.

   ... a w związku z tym nasuwa się pytanie... Czy aby w ferworze kasowania
nie wywaliłeś przy okazji pewnego niepotrzebnego (bo pustego albo
zawierającego same śmieci) katalogu C:\TEMP (lub podobnie)?
   ... jeśli tak, nie warto... pusty, bo pusty, ale niech zostanie :)

+--
Lukasz Grochal (.)
PGP key & more : finger cypis_at_linux.uci.agh.edu.pl
WWW : http://ibm.uci.agh.edu.pl
(... the rest is silence)