Re: windows95

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 05:07:52 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199701201700.SAA12886_at_malcolm.rmnet.it>...

> trzebabylo mi podac jak jest poprawnie
> ja nie jestem "native" a angielskiego uzywam prawie wylacznie
> biernie tzn. czytam (i pochlebiam sobie ze rozumiem)

Alez oczywiscie. Zabawnym mi sie wydalo ze pozwoliles sobie na zlosliwa
uwage przy okazji co do inteligencji uzywajacych win95 przy okazji
popelniajac blad ortograficzny co o inteligencji tez szczegolnie dobrze nie
swiadczy.
Nieprawdaz?