Awaria monitora Bridge

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_free.polbox.com.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 08:16:25 MET

SOS SOS SOS SOS SOS SOS...

Witam. Przytrafiła mi się awaria mojego monitora - Bridge 14 cali.
Kupowany na giełdzie w Warszawie, z gwarancjš, ale firma w Krakowie.
Nie chce mi się go wieżć do Krakowa. Poszukuję: dobrego serwisu od
monitorów, który naprawi go, powiedzmy, w tydzień. Co się stało:
dioda, zwlykle œwiecšca na zielono, a w uœpieniu na pomarańczowo, po
awarii stale miga szybko (jakieœ dwa razy na sekundę), monitor nie
chce się włšczyć. Podobno sugeruje to awarię zaœilacza.

Będzę wdzięczny za namiary na dobry serwis.

Czarek Krzesiński
czarekk_at_free.polbox.pl