Re: windows95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 18:00:55 MET

On Mon, 20 Jan 1997 05:10:11 +0100, Nyce_guy wrote:

>W twoim przypadku odbilo sie negatywnie nieuzywanie tego systemu...
>Na gramatyke na przyklad: "permanent reducing of the intelligence"
>To jakos nie po naszemu......

trzebabylo mi podac jak jest poprawnie
ja nie jestem "native" a angielskiego uzywam prawie wylacznie
biernie tzn. czytam (i pochlebiam sobie ze rozumiem)

>Dosc zlosliwosci.

nie bede sie rewanzowal lista Twoich ortograficznych
jakie robisz w jezyku polskim, choc sa one mniej
usprawiedliwione niz moje w angielskim

;-)

pozdrawiam

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi