Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 09:19:28 MET

On Thu, 16 Jan 1997 15:30:49 +0100, Jacek Piskozub
<piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Ale czy rzeczywiście jednocześnie: to znaczy czy kiedykolwiek naprawdę
>drukujesz przygrywając sobie w międzyczasie? ;-)

[ciach]
>Jacek Piskozub

<KAWAL>
Tak, dzialaja jednoczesnie..., chociaz przy pierwszych probach
odtwarzania MIDI karta milczala, a drukarka wydrukowala
zapis nutowy :-))))))))))))))
Musze sprobowac, czy to dziala tez w druga strone????
</KAWAL>

A tak w ogole to drukarka HP DJ520.

Wojciech Milc wmilc_at_poczta.com