Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 10:01:31 MET

On 19 Jan 1997 19:19:06 +0100, formatc_at_bevy.hsn.com.pl
(=?iso-8859-2?q?Jaros=B3aw_Tabor?=) wrote:
[ciach]
>Mi pod OS/2 AWE i LPT na IRQ7 tez chodzily bez problemu dopuki nie
>dodalem opcji /IRQ do print01.sys.
>Wczesniej po prostu LPT mial przydzielone IRQ ale z niego nie korzystal
>i wszystko bylo OK.
Wlasnie wczoraj udalo mi sie oprocz karty SB32 i LPT1 na IRQ7
skonfigurowac 3 porty COM do jednoczesnego dzialania:

COM1: IRQ4, myszka
COM2: IRQ3, link/modem zewnetrzny
dodatkowo:
COM3 (a w zasadzie tylko adres COM-u 3, bodajze 3E8):
Jest to port w modemie wewnetrznym ZOLTRIX, hardware
(jumperologia) ustawiona na IRQ2, a software (Terminate,
Win'95 Dial-Up) odwoluje sie do niego przez IRQ9.
Wszystko dziala OK, tylko Warcraft II czasem zrywa polaczenie
na kablu szeregowym na COM2 :-(((

>Co do kontrolerow IDE, to np. Tekram 690CD obsluguje na JEDNYM IRQ14 dwa
>porty IDE, i nie ma z tym problemu. Dzieki temu mozna dwoma kontrolerami
>obsluzyc 8HDD na IRQ 14 i 15, lub 4HDD i 2 CDOMY na jednym kontrolerze.

Zgadza sie,ja mam Tekram 690C i obsluguje 4 HDD (czyli dwa kanaly)
na IRQ14.

Wojciech Milc
wmilc_at_poczta.com