Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 15:30:49 MET

Wojciech Milc wrote:

> Nie wiem, jak to sie dzieje, ale na karcie I/O port LPT1
> ma przydzielone IRQ7, programy typu Checkit zglaszaja
> ze IRQ7 jest zajete, a Win95 nie dosc, ze tego nie widzi,
> to jeszcze pozwala skonfigurowac na to przerwanie
> karte SB32PnP... i obydwa urzadzenia dzialaja (jednoczesnie),
> zarowno pod Win95, jak i po starcie w trybie MS-DOS.

Ale czy rzeczywiście jednocześnie: to znaczy czy kiedykolwiek naprawdę
drukujesz przygrywając sobie w międzyczasie? ;-)

Chociaż faktycznie też kiedyś pokojowe współistnienie portu drukarki i
jeszcze jakiejś karty na jednym przerwaniu obserwowałem.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland