Re: Jarmark :-))

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 13:32:28 MET

Mon, 20 Jan 1997 10:34:09 +0100, Michal Sobkowski
<msob_at_ibch.poznan.pl> napisał(a):

>Oj, taki stary wyjadacz, a taka plama. Ten wątek leci na pececie, win95
>i hihocie! M.K. pisal z w95 (i też nie zorientował się, że wysyła do
>wszystkich trzech grup). Wyszło prześmiesznie. Nie pozabijajcie się!
>:-)))))
>Pozdrawiam szczerze rozbawiony,
>Michał

A zeby bylo jeszcze smiesznie to Andrzej napisal, ze ta grupa jest
poswiecona tematyce WWW. Pytanie za 10pkt: pecet, win95 czy hihot???
:)))))))

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --