Re: Jarmark :-))

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 12:19:46 MET

20 Jan 1997 08:42:50 GMT, Andrzej Bort <bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
napisał(a):

>Sorry za słownictwo, ale już nie zdzierżyłem:
>Skończ pierdolić. To _nie_ jest grupa n/t win95. To jest grupa poświęcona
>szeroko rozumianej tematyce WWW. I o ile tematyka G^95 wiąże się z WWW,
>to OK. A jak nie, to ślij swe śmieci na pl.comp.os.windows

I tak zaczela sie piekna dyskusja - bo nikomu kto odpisuje nie chcialo
sie spojrzec dokad idzie jego korespondencja. A idzie on na
pl.comp.os.win95, pl.comp.pecet i pl.rec.hihot. W obecnym stanie
nadaje sie juz tylko na hihota :->.

Oczywiscie zostawiam tak jak jest :->.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --