Re: DriveSpace3

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 13:32:31 MET

Mon, 20 Jan 1997 01:25:31 GMT, gred_at_free.polbox.pl (Grzegorz
Redlarski) napisał(a):

>Czy moglbys to "zbyt" jakos przyblizyc? Ja moge podac pomiary, ktore
>niedawno zrobilem mierzac czas uruchamiania netszkapy (3.0gold).
>Komputer Pentium 100MHz, 40MB RAM, Caviar 1.28GB (jako glowny dysk).
[ciach pomiarow]

Wreszcie jakies porzadne porownanie Drivespace i HDD! Zawsze wydawalo
mi sie, ze utrata predkosci nie jest znaczaca, ale bez pomiarow ciezko
dyskutowac.

>Czy u Was na przy podobnym sprzecie, netszkapa tez tak dlugo sie
>uruchamia. Moze cos mam nie tak poustawiane?

U mie tez wyjdzie cos kolo tego. Inna sprawa, ze w NN grafika pojawia
sie na koncu, a w IE juz na samym poczatku, a i tak trzeba poczekac,
az wszystko sie zaladuje.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --