Re: Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 19:22:50 MET

Gregorio Kus wrote:

> jezeli to g'95 to ja wysiadam
> nie znam sie i nie zamierzam sie znac
>
> Ja mam tylko cztery komputerki podlaczone siecia (NE2000 kompatybilne
ISA) - 1 Pentium Pro 200 NT 4.0
       1 Pentium 133 Win 95
       1 486-100 Win 95
       1 486-66 Win 3.11
W Win 95 uzywam WinGate ktory daje mi dostep do Internetu przez modem
zainstalowany w komp. z Pentium 133 i win 95. Jesli ten ma polaczenie
przez modem to reszta moze sie laczyc przez ten sam modem i dziala.

Pozdrawiam
Grzegorz
<trzaska_at_ibm.net>