Re: windows95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 02:28:43 MET

On Sun, 19 Jan 1997 18:10:49 +0100, Nyce_guy wrote:

>-------------------------------------
> Pozdrawia S.D. Poczta:
>nyce_guy_at_irc.pl
>
> Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
> Zobacz: http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> The Surgeon General has determined that reading signatures
> may cause serious health problems.
> DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!
>-------------------------------------

tyle czasu juz siedzisz na internecie a jeszcze nie nauczyles sie
zeby do pisania poczty nie uzywac fontow proporcjonalnych.
Zapewniam Cie, ze zarowno ci z nas ktorzy uzywaja (rozsadnie)
fontow monospaced jak i ci, ktorzy uzywaja fontow proporcjonalnych
(poza rzadkim przypadkiem uzycia DOKLADNIE tego samego)
odbieraja forme graficzna Twoich maili
(a sygnatury w szczegolnosci, dlatego ja cytuje)
w sposob daleki od zamierzonego przez Ciebie.

zas co do
>najlepsza ifnormacja na temat windows95 znajduje sie

> The Surgeon General has determined that reading signatures
> may cause serious health problems.

musze dodac ze The Surgeon General has determined that using
Windows'95 may cause permanent reducing of the intelligence.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi