free polbox ponownie

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_ternet.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 19:36:15 MET

Hej!
Darowanemu koniowi nie zaglada ... ale:
Sprawa dotyczy ograniczenia wielkosci bezplatnych kont do 500 Kb.
JEDNEGO dnia nie odebralem poczty gdyz wyjechalem (moge nieprawdaz?)
Jestem zapisany na 3 listy dyskusyjne i po 238 liscie konto sie zablokowalo.
Efekt: stracilem z ostatnich 18 godzin wszystkie listy oraz zostalem przez
listproca wypisany ze wszystkich list. Niedawno ten temat byl walkowany
ale autorytet jakim niewatpliwie jest p. Michal Krzeminski (pracownik Polboxu)
stwierdzil kategorycznie (cytuje z pamieci): ... to ograniczenie nie ma nic do rzeczy...
oraz ...ile by musialo schodzic z listy wiadomosci aby zapchac 0.5 Mb...

Niestety drogi Michale: arytmetyka jest nieublagana: srednio 2.5 k x 238 > 500 k

Tak wiec rada dla kolegow korzystajacych z free.polbox: odbierajcie poczte
codziennie, a najlepiej dwa razy dziennie.
Ja niestety czasami nie moge odebrac i w zwiazku z tym wracam na moje
komercyjne konto.
 ps Nie pisze tego listu zeby krytykowac idee darmowych kont, ale uwazam
ze limit 500 k jest jednak za maly.

Pozdrawiam
Krzysztof Janicki
kajan_at_ternet.pl