Re: D. Stealth 2000 S3 Virage czy Matrox Mystique

Autor: Jaroslaw Sobczak (sobczak_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 19:31:49 MET

On 19 Jan 1997 15:25:14 GMT, "Pawel Szarmach" <paox_at_free.polbox.pl>
wrote:

>Czy ktos mogl by mi poradzic ktora z tych kart wybrac.
>Jak latwo sie domyslic chodzi mi glownie o mozliwosci 3D.

Problem stary jak swiat i czesta przyczyna flame wars :-)
Mam Mystique i jestem
zadowolony. Karta jest szybka (2D) pod windowsami.
Wintach w 1024x768 pokazuje cos ponad 400 overall.
Mialem problemy z drajwerami, ktore dali ale
po sciagnieciu najnowszych wszystko jest OK.
Jesli chodzi o 3D to mysle, ze w tej chwili,
jesli chodzi oszybkosc nie ma
rozsadnego wyboru (poza VooDoo, ktorego jeszcze
u nas nie mozna dostac, a podobno niedlugo
ma sie pojawic jeszcze cos lepszego).

Trzeba czekac.

Z dopalenia 3D moge korzystac praktycznie tylko
w gierkach windowsowych obslugujacych direct3D.
Dosowych nie spotkalem,
podejrzewam ze podobnie jest z Virge.
Duzo ciekawych rzeczy o kartach 3D jest na www.dimension3d.com

Pozdrawiam,