Re: free polbox ponownie

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 12:10:24 MET

19 Jan 1997 19:41:16 +0100, kajan_at_ternet.pl (Krzysztof Janicki)
napisał(a):

>Jestem zapisany na 3 listy dyskusyjne i po 238 liscie konto sie zablokowalo.
[...]
> ps Nie pisze tego listu zeby krytykowac idee darmowych kont, ale uwazam
>ze limit 500 k jest jednak za maly.

Za maly dla Ciebie. No coz, od tego sa newsy, zeby nie zasmiecac sobie
skrzynki pocztowej. Ale jesli ktos sciaga sobie newsy przez poczte -
to skrzynka kiedys musi mu sie zapchac...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --