Re: Wymiana danych Mac <-> PC poprzez zewnetrzny dysk SCSI

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 21:43:43 MET

On Thu, 16 Jan 1997 20:42:08 +0100, Jaroslaw Sobczak wrote:

>Potrzebuje przenies dane
>miedzy Pecetem i Makiem i pomyslalem
>ze byc moze dobrym rozwiazaniem bylby
>zewnetrzny dysk SCSI
>
>W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
>
>Czy do dysku mozna kupic 'pudelko' z zasilaczem
>aby stal sie on podrecznym dyskiem zewnetrznym.
>Czy roznia sie kabelki SCSI PC od MACA ?
>Czy jak przyniose nagrany dysk Pecetowy do Maca to
>moga byc jakies problemy z odczytaniem go
>(czy goly system Macinosha sobie z tym poradzi).

A moze zkrosowany kabelek UTP, karta sieciowa do PC i jakis FTP np. ka9q ?
MAC ma podobno kulawa obsluge TCP/IP ale FTP od biedy chodzi, pod warunkiem
ze nazwy plikow sa krotkie. Podobno macowe ftp obcina tez rozszezenia plikow.
Nie znam tego tematu dokladnie. Laczylem PC-MAC przy pomocy Lantastica
ale to droga zabawa (650$) tyle ze dziala pozniej bezkonfliktowo.