Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 19:50:25 MET

19 Jan 97 , 15:14, Jaroslaw Lis pisal:

> Na RIAD na pewno nie, na Odre raczej nie, prawdopodobnie widziales CM4
> [czytac SM4, bo to radziecka wersja PDP11]

To byly konsole z klawiaturka z niebieskimi guziczkami :-)
podlaczone do (zdaniem pani ktora usilowala konsoli pilnowac) ODRY
czy RIADA. W gruncie rzeczy mogla sie mylic. Faktem jest ze po
kilkudziesieciu minutach zabawy ujrzelismy napis: GEORGE 3 zrobiony
bodajze ze znakow "#" a po kilkunastu minutach przyszedl jakis
gostek i nas stamtad pogonil :-)
Aha, na SM4 testowalem na warsztatach multipleksery eksportowane do
ZSRR i pakiety mlotkow do drukarek wierszowych. Tez ciekawy sprzet
:-) A twardziele to byly do tego ze ho,ho...a'la pralka polar z
niebieska pokrywa.

> A ile kosztuje taka Amiga i w jakim wieku dziecko?
> Bo podejrzewam ze gra sie na niej rownie dobrze jak na dwukrotnie
> drozszym pececie, a i tak nic wiecej dziecko nie zrobi przed
> zezlomowaniem komputera.

Blad. Jesli kogos stac na peceta to nie powinien kupowac konsoli czy
Amigi bo predzej czy pozniej (raczej predzej) trafi do kogos kto ma
peceta i zobaczy pare edukacyjnych programow na "cedekach" i sie
zapyta a jak z tym na Amidze??? Nie chcialbym udzielac odpowiedzi na
to pytanie. Ale oczywiscie moge sie mylic i np. ostatnie spolszczone
produkcje Optimusa sa tez na Amige.

> J.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski