Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 15:14:47 MET

On 18 Jan 1997 19:58:19 +0100, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)
wrote:
>A ja mile wspominam ATARI 800 XL. Aha, jeszcze interpreter BASICA na
>ODRZE czy RIADZIE ktorym sie bawilem na wystawie Nauka Spoleczenstwu
>(za komuny to bylo).

Na RIAD na pewno nie, na Odre raczej nie, prawdopodobnie widziales CM4
[czytac SM4, bo to radziecka wersja PDP11]

>Kto tu mowi o gnojeniu. Przychodzi do mnie rodzic (ucze w szkole) i
>sie pyta jaki komputer dziecku kupic bo jego znajomy ma AMIGE 1200 i
>mu goraco poleca. Tak wlasnie niezrozumialy, komputerowy fanatyzm
>zaowocowalby kolejna ofiara ktora sie nabrala na sprzet typu konsola
>czy AMIGA. Na szczescie udalo mi sie faceta przekonac co zreszta nie
>bylo trudne bo w pracowni mamy P133.

A ile kosztuje taka Amiga i w jakim wieku dziecko?
Bo podejrzewam ze gra sie na niej rownie dobrze jak na dwukrotnie
drozszym pececie, a i tak nic wiecej dziecko nie zrobi przed
zezlomowaniem komputera.

J.