Re: Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 16:14:20 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>jedno z drugim nie ma nic wspolnego.
>lacze stale jest ci potrzebne jesli potrzebujesz absolutnie
>permanentnego dostepu do internetu. w przeciwnym wypadku
>wystarczy ze na jednym z komputerow bedzie modem udostepniany
>innym.

Jestes pewny???
Skoro tak to powiedz mi co zrobic, zeby dzilala rzecz nastepujaca???

Jest 8 komputerow.
Jest jedna linia telefniczna.
Jest dostep do neta.
Komputery to P100, 850 Mb twardy, 16 Mb ramu, Win95 -KAZDY!

Jak zrobic, zeby to wszytsko moglo dzialac???
Jakie sa potrzebne progamy???
Jaki sprzet??? (mile widzine konkretne nazwy kart i modemu)!!

Bede niewymownie wdzieczny!!!!
Musze takie cos podlaczyc do kupy, a nie mam jak przeprowadzic zadnych
testow. Musze wszytsko wiedziec od razu... wiec siedze i czytam rozne
gazety, magazyny, newsy..... Czy wiesz jak to zrobic???

>10 uzytkownikow nazywasz mini-siecia domowa ?????

No... NIE! To nie bedzie siec domowa....:-)

> [...]
>uzytkownika - rachunki wcale nie sa takie proste.
>Przykladowo w Italii (a mysle ze w Polsce jest tak samo)
>wiekszosc malych providerow wisi na linii 64kb,
>wiec liczac tak jak Ty to robisz juz dwu uzytkownikow
>zapchaloby im linie, co jest oczywistym nonsensem.
>Dwa lata temu (a wiec w czasach modemow 14.400) bylem
>w Perugii w POPie (Point of presence a nie podst. org. partyjna
>ani post office protocol) agory. Mieli tam linie dzierzawiona
>19.200 do Rzymu i 8 modemow. I uzytkownicy wcale nie narzekali
>na powolnosc polaczenia bardziej niz u innych providerow.

No tak.... fucktycznie... przecierz nie kazdy, ktory sie zaloguje,
musi od razu ciagnac jakies 10 Mb pliki..... Masz racje!