Re: K5 133

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 16:14:05 MET

No wiec tak:
Mialem przez jakis czas AMD PR133. Gralem, uzywalem prg. uzytkowych,
bawilem sie pod windowsem, renderowalem pod 3DStudio i LightWave.
Teraz mam P133 Intela i WSZYSTKIE te rzeczy przyspieszyly!!!! I to
calkiem mocno!!!!
Wedlug praktycznie wszystkich testow wychodzilo, ze AMD jest szybszy
od Intela. To jest fakt. Ale mnie to raczej nie interesuje, skoro
widze, ze wszystko chodzi szybciej niz na AMD!!!

Ludzie!!! Apeluje!!! Zanim kupicie, dobrze sie zastanowcie! Pojdzcie
do kolegi zobaczcie jak chodza programy, a nie jakie liczby pokazuja
sie w programach do testowania predkosci!!!!
Fakt, ze AMD jest tanszy... ale jest WOLNIEJSZY od Intela pod KAZDYM
wzgledem!!!!! Jak ktos nie wierzy, to niech sobie pouruchamia rozne
programy na tych dwoch prockach!!!!! Ja swoje wiem, i gdzyby bylo
odwrotnie, to bym przecierz AMD nie zamienial na Intela, no nie??

Z Cyrixem 120 MHz (PR 150+), to jest tak, ze jest on mniej wiecej
porownywalny z AMD PR133. Ale jesli jakis program (np. gierka) kozysta
mocno z koproca, to Cyrix wymieka!!!! Ma najgorszy koproc z tych
trzech opisywanych tu przezemnie procesorkow! W prg. do renderingu
jest wolniejszy od AMD PR133.

To sa wylacznie moje wlasne doswiadczenia z tymi procesorami... Duzo
zalezy jeszcze od calej konfiguracji... Ale te roznice miedzy AMD a
Intelem to ja widzialem u siebie, po wymianie TYLKO procesora!!! Wiec
sa raczej wiarygodne...
Wybor pozostawiam Wam... pewnie i tak oststecznie zadecyduje cena!!
I nie sugerujcie sie wynikami programow testujacych!!!!!!!!!!!

                                                CADENCE