Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 16:08:39 MET

18 Jan 97 , 20:46, Andrzej pisal:

> To ja proponuje szanownym Pecetowcom zlozyc PC-ta za 6-7 mln i odpalic
> jakies ciekawe gierki np. MORTALA 2 czy tez STREET FIGHTERA TURBO
> oczywiscie z glosem i z mozliwoscia gry za pomoca joya !!! i kolorowe !!
> Bo na Amidze (jaka by nie byla zla - jak to niektorzy uwazaja) odpalisz
> te i wiele innych gierek !!!

Oczywiscie dzwiek 8 bitowy, pseudostereo (bez laczenia kanalow), bez
kolorowego monitora, procesor o predkosci 286/386. A sprobuj odpalic
na tym DUKE NUKEM czy QUAKE.

> I nie pisze o wyzszosci Amigi nad PC-tem bo takie porownywanie nie ma
> sensu gdy sie porowna jakiegos ekstra skonfigurowanego PC-ta za 60-100
> mln z Amiga za 5 mln bo chyba jasne jest ktory sprzet bedzie lepszy.

Skad wziales te 30-60 mln??? Moze 20-30 a nie 30-60??? A ile kosztuje
Amiga 1200 z HD i kolorowym monitorem? Ooops, jeszcze z dopalka bo na
standardowej to sie niewiele da zrobic. O tym, ze polowy sensownych
gierek nikt na Amige nie napisal bo dranstwo za wolne juz nie
wspominam.

> Na PC kazda lepsza !! gierka ma tak wygurowane wymagania ze zwykly
> uzytkownik (czyt. mlody gracz ponizej 18 roku zycia) nie nadaza z
> unowoczesnianiem swojej maszynki podczas gdy na Amige wychodzily (i
> pewnie wychodza) gry coraz doskonalsze przy nie zmienionych wymaganiach
> sprzetowych i o to chodzi !!!!

Cos ci sie pomylilo. Z miesiaca na miesiac za te same pieniadze
mozesz kupic coraz lepszego peceta. A gier ktore bardzo dobrze
chodza na 486 DX4-100 (konfiguracja sprzed 1.5 roku) jest takie
multum, ze AMIGA wysiada i sie juz nie podnosi.

> Pozdrawiam
> --
> Andrzej Przygodzki
> andrzejp_at_complex.com.pl.
> http://www.complex.com.pl./~andrzejp
> Kobieta jest jak bilans - najpierw sie nie zgadza
> ale jak sie juz zgodzi to we wszystkich pozycjach

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski